Monday 14 October 2013

Pengenalan



"Aku takde duit nak beli produk kuruskan badan"
"Malasnyeee nak bersenam"
"Takde masa nak pegi gym"
"TAPI AKU NAK KURUSKAN BADAN"

Ayat2 yang biasa kita dengar dari mulut seorang yang bergelar si gemuk, si gendut, si boroi, si buncit, dan beberapa 'si' lagi yang menunjukkan seseorang tu TERLEBIH BERAT (terjemahan direct dari over weight)..
Tak guna duit satu sen pun.. tak perlukan masa utk ke gym.. tak perlu susah2 nak jogging petang2..
Bunyi macam mustahil.. tapi aku dah jadi bahan eksperimen.. aku dah alaminya sendiri.. tanya aku camne nak buat.. nanti aku terangkan... sabar..

Aku berjaya turunkan berat 14 kg selama 2 bulan.. 89 kg -> 75 kg..
Mustahil? tak percaya? sikit je tu.. ade orang dah pernah buat 60 kg dalam 3 bulan.. haaa... hambik kau...

Aku pernah try beberapa produk utk kuruskan badan.. (tak perlu aku sebut kat sini.. nanti kena saman. :p )
Tapi.. aku ada 2 sebab utama kenapa aku stop guna produk2 tu..
1. Time aku ade duit bleh la beli.. Time takde duit? nak bayar ngan bulu idung?
2. Bila aku stop guna produk tu.. berat aku naik mendadak.. time guna sebulan turun 12 kg. lepas stop sebulan berat aku naik 15 kg.. huhuhu..

So sekarang aku dah berjaya turunkan 14 kg.. dah masuk 8 bulan aku masih maintain.. masih ade 5 kg utk dihapuskan utk capai tahap ideal.. chaiiyyyookkk!!!!

1 comment:

  1. hi miss, thanks so much for ur info..if may I knw, burger jemana ramlee boleh mkn tak? and wht abt santan?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...