Monday 4 November 2013

Setahun Berlalu...

NOV 2012: "hahaha.. makan lauk je bang? buang tebiat ek?"
DIS 2012: "gile banyak ko makan telur.. kolestrol karang.."
JAN 2013: "diet pebendanya mu ni.. takde perubahan pun.."
FEB 2013: "tahannye dia ni tak makan nasik.. kalau aku? huuuu.."
MAC 203: "aik? tak makan nasik lagi?"
APR 2013: "takyah diet la.. ko bukannye gemuk sangat pun.."
MEI 2013: "wei.. takkan lepak kat kedai ngan aku minum air suam je??"
JUN 2013: "ari ni cheat day la.. aku belanja nasik arab ni.. feveret ko nih.."
...clean diet
...clean diet
OKT 2013: "eh.. ko nampak fit la skrg.. siap ngan muscle"
NOV 2013: "gile ko pakai baju saiz M? weii.. ajar la aku wat diet ko.. perut aku buncit gile ni.."

ayat2 yg pernah singgah ditelingaku ini..

aku sabar.. aku tahan..
aku ahli DA.. aku nak kurus..
p/s: mane gambor aku time kurus? sabar.. aku takkan publish selagi tak sentuh ideal.. 4kg to go........
thanks DA..


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...